To δίκτυο ΟΠΑΠ με αντισώματα απέναντι στην πανδημία [εικόνες]

16:34
16.10.2020

Ισχυρές αντοχές στο πέρασμα της πανδημίας επιδεικνύει το δίκτυο του ΟΠΑΠ, συνεχίζοντας σταθερά τον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξή του.

Είναι ενδεικτικό το γεγονός ότι στο δεύτερο τρίμηνο του 2020 ανακαινίστηκαν ή άνοιξαν περισσότερα από 150 καταστήματα ΟΠΑΠ σε όλη τη χώρα. Συνολικά, περίπου 40% του δικτύου του ΟΠΑΠ, το οποίο αριθμεί περισσότερα από 3.700 καταστήματα σε όλη τη χώρα, έχει εκσυγχρονιστεί τα τελευταία χρόνια.


Ασπίδα προστασίας

Το μοντέρνο περιβάλλον στα καταστήματα του ΟΠΑΠ αφενός συμβάλλει τα μέγιστα στην αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας των παικτών και αφετέρου αποτελεί σημαντική ασπίδα προστασίας ενάντια στη διάδοση του κορωνοϊού. Ευρύχωρα και σύγχρονα καταστήματα, με μεγάλες οθόνες και αυστηρή τήρηση των αποστάσεων, επιτρέπουν στον κόσμο να συνεχίζει να δοκιμάζει την τύχη του, χωρίς συνωστισμό.


Παράλληλα, η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική για εργαζόμενους και πελάτες, ενώ πραγματοποιούνται ανελλιπώς απολυμάνσεις όλων των επιφανειών και των χώρων.

Στην εποχή του κορωνοϊού έχει αναδειχθεί ιδιαίτερα η χρήση των συσκευών αυτόνομης εξυπηρέτησης στοιχηματισμού (SSBTs) και κάποιες δέχονται απευθείας χαρτονομίσματα. Θα πρέπει να σημειωθεί, επίσης, ότι πολλά καταστήματα ΟΠΑΠ διαθέτουν οργανωμένους εξωτερικούς χώρους, οι οποίοι έχουν την «τιμητική» τους στην εποχή του κορωνοϊού. Εκεί, μπορεί ο κόσμος να απολαύσει τον καφέ, το αναψυκτικό του ή κάποιο snack.

Αντίστοιχη είναι η εικόνα στα καταστήματα PLAY του ΟΠΑΠ. Το νέο δίκτυο του ΟΠΑΠ, που ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2017, περιλαμβάνει 380 ευρύχωρα καταστήματα με σύγχρονο περιβάλλον. Εκτός από την αυστηρή τήρηση των μέτρων για τη χρήση μάσκας, τις αποστάσεις και το μέγιστο αριθμό ατόμων, στα καταστήματα PLAY έχουν τοποθετηθεί διαχωριστικά ανάμεσα σε όλες τις θέσεις των παικτών.

Οι πληρωμές πραγματοποιούνται και με χρεωστική κάρτα, ενώ στα παιγνιομηχανήματα γίνεται κατάθεση μετρητών απευθείας από τους πελάτες.

Το ασφαλές και μοντέρνο περιβάλλον δεν έχει αποτρέψει τον κόσμο από το να επισκέπτεται καθημερινά, εν μέσω πανδημίας, τα καταστήματα PLAY για να δοκιμάσει την τύχη του ή με αφορμή μία από τις θεματικές βραδιές.

Είναι ενδεικτικό το γεγονός ότι πριν από λίγο καιρό η πελατειακή βάση των καταστημάτων ξεπέρασε το «φράγμα» των 500.000 ατόμων.